Kingston avontuur!!

17 augustus 2016 - Kingston, Canada

Woensdag 17 augustus

Vandaag staat ons een reis van 4 uur te wachten, we gaan namelijk naar Kingston!!
Op zoek naar de 1000 eilanden...
Gisterenavond een motelletje geboekt en wat kleding gepakt aangezien we een nachtje blijven. Om 9.00 uur de auto in en there we go!! (zelfs Marco was op tijd deze rit!!)

Onderweg natuurlijk even bij Tim Hortons gestopt voor een bakkie koffie, een smoothie en een plaspauze. Nog twee uur te gaan tot Kingston. Het is een zonnige dag, rustig op de weg en genoeg te kletsen en te kijken...

Aangekomen in Kingston ons motel opgezocht... Hmm... Motel... Een klein moment komt de gedachte opzetten killer motel... IMG_0362IMG_0360

Spullen gedropt en door naar het centrum van Kingston. Eerst wat informatie verkregen over de boottocht en daarna op zoek naar een terras voor een lekkere lunch... Hennie kon het niet laten om even een foto van het "kleine" glaasje bier naar Max te laten whatsappen...

Na de lunch ook even een ijsje, aangezien Demi op het terras al haar oog had laten vallen op de ijssalon aan de overzijde...

De buikjes goed vol, tijd voor een wandeling door het mooie Kingston.
Onderweg plaats gemaakt voor de soldaten van Fort Henry

Gebouwen bezocht en natuurlijk de winkelstraat afgeslenterd. Daarna even getwijfeld om te gaan dineren of naar Fort Henry voor de show van 20.00u tot 22.00u ... De show in Fort Henry heeft gewonnen, dus met een broodje Subway in de hand naar Fort Henry gelopen. Bij Hennie nog even gecheckt of hij zeker was dat de auto niet mee hoefde maar ook hij ging lopen... De heenweg ± 30 minuten was zijn tempo een stuk sneller dan de terugweg.. Helaas de rug van Nancy was niet bestemd om haar suikeroompje te dragen!

IMG_1165IMG_1171IMG_1185IMG_1196

Na een mooie show in Fort Henry en aangekomen bij de auto, terug naar ons killer motel voor de nachtrust.. Tenminste nachtrust.... Deur op slot en gordijnen dicht ...