Kingston dag 2

18 augustus 2016 - Kingston, Canada

Donderdag 18 augustus

Vandaag vroeg uit de veren... we gaan naar Gananoque op de boot naar de 1000 Islands. Ons killer motel heelhuids verlaten en uiteraard moeten we eerst ontbijten, Marco stelde voor om naar Tim Hortons te gaan voor een lekker ontbijtje... Hmmmm ... Heerlijk was het... Veel, vet, groot, en misselijkmakend!!

Broodje en koffie achter de kiezen en door naar Gananoque...  Daar aangekomen eerst tickets gekocht voor de boot en toen met z'n allen aan boord.. Anderhalf uur varen, twee uur van de boot af bij Bold Castle en anderhalf uur terug.

Nadat we hebben plaatsgenomen op het middelste dek, is Nancy de boot gaan verkennen... Het kleinste kamertje eerst!! Het ontbijt van Tim Hortons was goed "gevallen".. Ook Marco ging de binnenkant van het kamertje bezichtigen...
Nog voordat iedereen aan boord was gestapt, hadden Nancy en Marco al een en ander geloosd ;-)

Buikjes leeg en banken bezet, de tocht kan beginnen...

Mooie eilanden, met prachtige huizen.. Privé eilanden die generatie op generatie overgaan, de Groote Wielen is er niks bij. We keken ons ogen uit!!
Ook het schip van Marco en Nancy, Popey, viel in het niets bij deze jachten...

IMG_0406IMG_1257IMG_1239IMG_1222IMG_1219

Bij het Bold Castle mochten we van de boot af. Eerst een visum en paspoortcontrole aangezien we op Amerikaans grondgebied zijn. Daarna een prachtige wandeling door het kasteel van meneer Bold.

IMG_1293IMG_0418IMG_0420

En natuurlijk een echte Amerikaanse hotdog!!

Na dit heerlijke broodje weer terug richting de boot voor de tocht terug naar Gananoque. Hier aangekomen zijn we in de auto gestapt en begonnen aan de 4 uur durende terugreis... Onderweg een wens van Demi verwezenlijkt: ETEN BIJ WENDY'S!!!!!

Met een volle buik terug de auto in voor het laatste half uurtje van de reis....
Twee leuke dagen gehad en weer een mooi stukje Canada gezien!!