Canada's Wonderland

23 augustus 2016 - Woodstock, Canada

Dinsdag 23 augustus (door alle leuke bezigheden lopen we een beetje achter met het plaatsen van onze verhalen)

Vandaag gaan we naar Canada's Wonderland. Eerst nog even anderhalf uur rijden en dan zijn we er, we hebben er heel veel zin in!

"Wow, dat zijn veel achtbanen" Dacht ik toen we aankwamen.

Even een broodje eten en hup het park in. Zoveel achtbanen. We gingen in de eerste achtbaan. Een paar keer over de kop dus Hennie en Betsie sloegen deze ronde over. Toen we eruit kwamen gingen we de volgende achtbaan al weer in. Bij deze moest je plat op je buik liggen. Het was een grappige achtbaan omdat je normaal altijd zit in de achtbaan.

Toen we eruit kwamen gingen we door naar de derde achtbaan. De behemoth. Het is een grote achtbaan die heel cool was. Ik wilde mijn go-pro meenemen alleen ik was bang dat ik hem zou laten vallen dus liet in hem maar in de tas.

De volgende achtbaan was een hoge zweefmolen

hoge atractie Toen we eruit kwamen hadden we een beetje trek gekregen dus hadden we een lekkere pizza gehaald.

Met onze buikjes weer gevuld gingen hadden we het warm gekregen dus vonden we het wel tijd voor een waterattracties. Eerst gingen we de boomstammetjes in. We dachten dat we niet zo nat gingen worden maar dat hadden we mis. We waren zeiknat geworden... Net verzopen katjes

Toen we helemaal nat waren gingen we door naar de banden een soort van Piranha's we dachten dat we daar nog veel natter in zouden worden maar dat viel gelukkig wel mee.

We hadden nog een paar achtbanen gehad en aan het einde van de avond was het tijd voor de Leviathan. Nancy, Bianca, Lindsay, Lynn, Jill, Daan, Sil en ik(Demi) waren er in gegaan en hij was echt heel gaaf. Bianca en Nancy vonden hem heel eng maar daarna wel heel leuk.

.Leviathannancy, bianca en demi

Toen we klaar waren hadden we wel honger gekregen dus gingen we het park uit en nog even eten bij de mcDonalds. We waren heel moe dus toen zijn we daarna naar huis gereden. Het was echt een super leuke dag met veel achtbanen.

cw groepsfoto

Groetjes uit Candada

1. Gerrit en Marie van Elteren:
    31 augustus 2016
    erg leuk heel de famielie maar het is mijn te hoog gr vanons tot donderdag
  2. Gerrit en Marie van Elteren:
    31 augustus 2016
    erg leuk heel de famielie maar wel eng en mijn te hoog groetjes van ons en tot donderdag
  3. Wim en annie:
    1 september 2016
    jullie hebben genoten maar aan alles komt een eind dus tot spoedig ziens.veel liefs Ma en Pa xxxxxxxxx