Eindelijk compleet

17 augustus 2016 - Woodstock, Canada

Hallo allemaal,

Deze ronde zijn we op familiebezoek gegaan naar Canada. Onze nicht Bianca getrouwd met René Strik en hun 4 kinderen hebben een prachtige boerderij in Woodstock. Deze gaan wij bezoeken voor 16 nachten. De heen vlucht was met vertraging omdat de moter uit was gevallen, maar het verliep verder goed. Telefoontjes op vliegtuig stand en bij de landing hadden we nog een uur vertraging dus daarna konden de telefoons pas weer aan. Mijn vader zou wat later komen deze dag maar de olympische spelen waren te spannend en dus had hij zijn vlucht gemist. Eenmaal op Toronto  airport aangekomen werden we opgehaald door René en reden we naar de boerderij. We keken onze ogen uit, prachtige boerderij, lange oprit en een heel groot stuk grond eromheen. De kinderen Daan, Lynn, Liza en Jill verwelkomde ons heel blij en lieten ons het huis van binnen zien. Hier zitten wij de komende dagen goed. Nu mogen we genieten van hun gastvrijheid en Canada zelf. Papa had ook weer een vlucht geboekt en arriveerde 1 dag later. Morgen gaan we naar Kingston, Thousand Islands.

Liefs en tot over een paar dagen!

Snapchat-84552732945018680372016-08-15 01.52.46 1

1. Wim en annie:
    18 augustus 2016
    Alles goed daar lijkt mij heel leuk foto mooi

WVht op de restxxxxxx opa oma
  2. Ad en Tiny van Wassenaar:
    25 augustus 2016
    Een vlucht missen ?, ho dat is heftig? Nu snap ik ook zijn opmerking van te laat komen is geen optie. Dat krijg je als je de verhalen van achter naar voor gaat lezen. Lekker bijdehand Adrie. Nu snel de rest lezen